En ny æra for Mercedes-Benz CPH: Navneskiftet til Van Mossel baner vejen til endnu større kundeoplevelser

Med Van Mossel Automotive Group som ny ejer af Mercedes-Benz-forhandleren, tidligere kendt som Mercedes-Benz CPH, sætter den hollandske familievirksomhed med 75 års erfaring nye standarder
for sublim service, innovation og kundepleje af øverste hylde.

Sponsoreret indhold

Oplevelsen af luksus skal være personlig, unik og mindeværdig. Hos Van Mossel handler det ikke kun om eksklusive biler – det handler om at skabe oplevelser, der bliver siddende i hjertet længe efter, at nøglen er drejet, og kunden har kørt bilen ud af et af de tre showrooms, der er at finde i Hørsholm, København og Søborg. Van Mossel bygger videre på sit ry som en af de førende og mest succesfulde aktører i den europæiske bilbranche, og styrker med overtagelsen af Mercedes-Benz CPH sit fodfæste på det danske marked ved at gøre gæstfrihed til sit varemærke.

Van Mossels imponerende historie og inspirerende rejse er en fortælling om en passion for kvalitet, gæstfrihed og enestående kundepleje. Fra det øjeblik kunden træder ind ad døren, til vedkommende ruller ud i sin drømme Mercedes-Benz, er oplevelsen skabt med kunden i centrum. Van Mossel kalder det Driven. By you. For you. Det er et udtryk for ambitionen og ønsket om at overgå kundens forventninger – hver gang.

Vores hjerte banker stadig for Mercedes-Benz
Selvom Mercedes-Benz CPH har ændret navn til Van Mossel, og nu er en del af et af Europas største bilhuse, banker hjertet stadig for Mercedes-Benz stjernen. Fokus på nærvær og relevans for de lokale kunder forbliver uændret, og Van Mossels team af over 350 passionerede kollegaer arbejder utrætteligt for gang på gang at levere mindeværdige øjeblikke, der afspejler kundens ønsker.
Det dygtige team er klar til at hjælpe kunden på hver eneste kilometer af deres rejse – også når stjernen trænger til en kærlig hånd på et af værkstederne.

Hvad betyder navnskiftet for kunderne?
Hos Van Mossel kan kunderne se frem til den samme exceptionelle service og ekspertise, som de kender og forventer. De vil blive mødt af de samme kompetente og erfarne Mercedes-Benz rådgivere i forretningerne – fra den første velkomst i showroom til det næste servicebesøg. Kunden skal altid føle sig hjemme. At købe en Mercedes-Benz hos Van Mossel er en helt særlig rejse, hvor kunden ikke bare får nøglerne til sin drømmebil, men et løfte om fremragende kvalitet, enestående køreoplevelser og en service, der følger med hele vejen.

Del denne artikel:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest