Investeringsvin (3:3) – Hvordan realiserer man en vinportefølje?

Sponsoreret indhold

Hvordan kan en tilsyneladende simpel flaske vin kan omdannes til en gylden mulighed for investorer? I dette 3. afsnit om investeringsvin skal vi en tur ind i vinens verden set fra en investor’s perspektiv. 

Hør mere om:
Nødvendigheden af at have en dyb indsigt i vinmarkedet
Vigtigheden af at identificere de rette salgskanaler for at opnå den højest mulige pris,
Hvordan man maksimerer antallet af potentielle købere.

Vi belyser  forskellige aspekter af vininvestering, herunder hvordan man bygger en vinværdi, de økonomiske og markedsmæssige kræfter, der driver vininvesteringer, og betydningen af udbud og efterspørgsel.

Derudover taler vi også om vigtigheden af historisk afkast, vinområder og hvordan specifikke årgange og regioner kan påvirke investeringsværdien af vin.

Vi har besøg i studiet af:
Lars Granat Jensen, CMO, RareWine Group
Rune Spliid, kommerciel direktør, RareWine Invest

Vært/produktion:
Martin Andersen

Del denne artikel:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest